måndag 12 september 2011

"Tandvärk och Loppisfynd"

"Idag har jag varit till tandläkaren och dragit ut en tand, den hade spruckit så det var inget att laga. Livrädd var jag, inte roligt. Jag blundade hela tiden så jag såg inga verktyg, men jag föreställde mig både det ena och andra. Nu ska jag vila och ta det lite lugnt.
Lite loppisfynd från helgen och tidigare i veckan kan lätta upp lite.
Jag och Nettan var till Ludvika och gjorde lite fynd både hon och jag.
Söta krukor, fynd från Hammarbacken Ludvika

En fin röd gammal bok till samlingen
En grön plåtkista, mindre modell
 
       Hörnhylla före ljusblå och efter vit.
Ha en skön måndagskväll.
Kram Mimmi

2 kommentarer:

  1. Tänk vad den vita målarfärgen är magisk!!! Såå fina loppisfynd du har gjort!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du hittade till min blogg och webbshop, på så sätt fick jag möjligheten att kika in här. Vilka Loppisfynd! Vad underbar bilden med de gamla böckerna var. Ska kika runt här en stund nu. Hoppas att träffa på dig i butiken när du har vägarna förbi Ludvika nästa gång!

    Kram Karin

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi