söndag 11 september 2011

"Award"

Tack snälla Jessica för de fina orden du skrev på din blogg om mig.
 Jag har förärats en  AWARD av GOA bloggvännen Jessica
http://anglarums.blogspot.com/
Hemmet är min vrå- Mimmi du har en fin blogg som bjuder små ljusglimtar..
Tack snälla du!!


Min första någonsin...
Tår av glädje ....
 Mitt uppdrag är att svara på frågorna...
1. Varför började du blogga...?
Jag älskar att fotografera, att skapa och att skriva och  att inspirera och att bli inspirerad av andra människor.
Det blir en livstil, att blogga och att besöka andra bloggar.

2. Vilka bloggar följer du...?
Ja de som står i min lista, samt att jag går in dagligen i andra bloggar. Det finns så otroligt fina bloggar, människor runt om är så duktiga.

3.Favoritfärger?
Jag älskar alla färger, var färg på sin plats. Men vitt är ju stora favoriten...

4.Favoritfilm?
Finns så många.. En film som jag vill se igen är "Tillbaka till eden" en gammal film från 80 talet som jag tyckte mycket om då men nu 20 år senare kanske inte allt tycker är lika bra. Men jag ska se den snart igen...

5. Vilket land/länder drömmer du om att söka?
 Jag vill besöka New York och  Peking.

6.Uppdrag två att skicka vidare till andra bloggar, då skickar jag till

  • Goa Camilla som har en underbar blogg som jag besöker ofta, och min första bloggkompis som hjälpte mig i mitt bloggande. Tusen tack Camilla
http://havland.blogspot.com/

  • Fina Charlotte som har en mysig blogg om bla mattrasor
http://ateljesvartvitt.blogspot.com/

Jag är ju rätt ny i bloggvärlden, så jag har ju inte så många bloggvänner ännu. Men jag jobbar på det. Tack alla ni som läser min blogg, har inte så många kommentarer, men vet att det är några som läser i varje fall, jag blir så lycklig för alla kommentarer, bara jag får en eller två emmelanåt så blir jag så glad. Tack ni som läser min blogg. Kram till er alla.

3 kommentarer:

  1. Hej Mimmi! Ja jag tittar troget in till dig :) roligt att läsa lite mer om dig! en liten rekommendation är att flytta upp följar gadgeten, längst ner blir lite knivigt,lättare att få nya följare :) bara litet tips.ha en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Har du meijl? skicka den i så fall gärna till mig :)kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Haha! Jättetack för den awarden! Den kom som en härlig överraskning! Trodde du menade nåt annat, jag som flyger och far i Dalarna! Var faktiskt i Borlänge i lördags, på Dollar och i Kupolen! Blev lite skor och andra av livets nödvändigheter!
    Ska tänka igenom noga vad jag ska svara och vilka jag ska skicka till!

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi