måndag 4 april 2011

"Fotobok"


Just nu tycker jag det är kul att göra "fotoböcker".
Jag har precis gjort klart en om Thailand och en
bok i present till "Birgitta" som fyllt år.
 Det finns oändligt många möjligheter att göra snygga böcker.
Roligt att göra att ge bort eller åt sig själv.
Förrut när inte digitala kameror fanns så klistrade
man ju in bilder och skrev, otroligt jobb.
Kom ihåg att jag hade kort överallt, höll på
att sortera i flera veckor.
Nu när man har bilderna i datan så är det lite mer
ordning, och man kan fint sitta med datan lite diskret.
Prova det ni som inte har testat.
Lycka till. Kram Mimmi

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kolla in denna sidan http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php du kan göra en gratis fotobok inkl frakt! Läs mer om böckerna här http://fotoklok.se

    // Roger

    SvaraRadera
  2. Tack för det tipset det ska jag verkligen kolla Mimmi

    SvaraRadera
  3. jag gör fotoböcker av alla mina bilder hos www.solentro.se!

    precis som du säger så vill jag ha något "riktigt" att bläddra i, inte bara bilder på datorn... men tycker det är för mycket jobb med att framkalla, köpa album, klister, pennor m m...

    dina böcker ser jättefina ut!

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi