onsdag 25 september 2013

"ICA`S JUICEMASKIN"

 När ICA hade erbjudande att köpa
Philips råsaftcentrifug, juicemaskin
för endast 499:- så slog jag till...
...tror priset var över 1200:- så
det var ett jättebra pris.
Så nu blir det färska juicer här hemma..

..morotsjuicen är en favorit.
Ser fram emot nästa sommar..
en
...då blir det fräscha drinkar
med jordgubbar och melon
och andra sommarfrukter.
Tack alla söta för fina kommentarer
på min blogg.
Nu blir det mys i soffan resten av kvällen.
Kram Mimmi

5 kommentarer:

  1. Låter kanongött med egna juicer.Ett bra köp .Njut kvällen .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. vad roligt att Du skriver om denna apparat, min dotter slog också till och köpte en. Hon är lika hänförd som du.
    hon bestämde sig på en gång, tack vare priset.
    Bra val tror jag.

    SvaraRadera
  3. Åh nästan att det blev längtan till sommaren nu när du skrev så Mimmi! Visst är det kul att köpa nåt som är såå rejält mycket billigare..Ha en bra kväll...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Mums så gott med massa olika jucier. Bra pris, vilket fynd du gjorde :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Dom är jättebra jos maskinerna , jag har också en...brukar för det mesta pressa morötter och vattenmelon i dom....det blir sååå gott....älskar morots jos ;))...synd att dom är lite"otympliga" bara....jag har inte min framme......
    ha en fin kväll!
    Kram bia

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi