onsdag 6 juni 2012

"En grep kan ju vara bra att ha"

"Hejsan, hoppas ni haft en fin nationaldag,
själv har jag och Nettan varit på loppisrajd.

Har varit på många små loppisar i fantastisk
bymiljö. Hittade några få saker, då jag bestämt
mig att inte dra hem så mycket. Det blir så fort
fullt i garage och i andra utrymmen, så nu måste
jag verkligen tänka "behöver jag den här?"

Hittade denna fina halva grep som jag stack
ner i ett land.
Rostig och utan skaft, I like
Dekorativt tycker jag
Klematis, fin och tålig klätterväxt
Tack för alla fina kommentarer på min blogg,
blir så glad att så många besöker den.
Ha en fortsatt fin vecka, och hoppas
bara på lite mer värme och sol så blir jag glad.
Kram Mimmi
 ♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Alltid roligt att hitta lite annorlunda saker!
    Ingen fara m tävlingen, jag fick nys om den lite sent:) Ha en fortsatt bra vecka! kram Jenny

    SvaraRadera
  2. En sådan underbar klematis du har! Grepen gör sig snyggt där :-)

    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Vackert med grepen och håller med lite mer av sol och värme så blir jag med lika glad...ha det gott!!

    Kramen Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej Mimmi!
    Hoppas du haft en trevlig Nationaldag!

    Vilken charmig gammal grep du hittade på loppis! Jättefin klematis oxå:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt fynd.I like.Fin klematis...
    Kicki

    SvaraRadera
  6. Ja, den var cool!
    Riktigt rostig och ruff och
    det gillar vi ju!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  7. Kul med lite annorlunda dekoration passar perfekt med klematisen ;)

    Saknar också sol och värme!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Oj vad fint din klematis blommar! Min har inte kommit igång än. Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Det är ju så kuul med loppisar, kreativ lösning med ditt fynd!
    Dessutom en underbar klematis du har.

    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  10. Mycket fin grep....funnit sin rätta plats hos Clematisen :) Ha de gott från Maria

    SvaraRadera
  11. Åh, vad fint det blev kram Diana

    SvaraRadera
  12. Grepen passade jättebra vid klematisen!
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi