fredag 16 december 2011

"Back to Thailand"

"Idag drömde jag mig tillbaka till Thailand, var nämligen på Thai-massage här i stan, så när jag blundade så trodde jag för någon sekund att jag låg där på stranden vid havet och fick massage. Drömma får man väl göra, eller hur?
Så himla underbart, dessa små hyddor kunde man lägga sig i, samtidigt så ser och hör man havet.
Ja, så idag mitt på dagen så var jag i Thailand en liten vända, nice!

Hann med och smaska på lite exotisk frukt..

Tog en skön båttur..

... och en annan Singha blev det...

...träffade denna charmiga varelse...

....fick njuta av växtligheten....

...hann med denna fantastiska marknad..

...vilken mat sen då...fantastisk

....och frukterna...


....och alla dessa underbara snälla människor
Vips så vaknade jag ur massagen och låg på en brits i Borlänge Centrum...
Men jag ska dit igen...
Ha en mysig fredagkväll.
Kram Mimmi


3 kommentarer:

  1. Singha....det var längesedan. Först tyckte jag att den smakade blomvatten och tänkte på "grevinnan och betjänten" men jag lärde mig att tycka om den.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och jag längtar, precis dit bär det av imorgon för min semester, har vart där förut så vi återvänder vi med...

    Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År

    Kram Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi