fredag 21 oktober 2011

"Gammal soffa"

"Då var det fredag igen då, så skönt. Det bästa är att jag är ledig hela helgen.
Ska njuta och ha det bra. Imorgon har jag tänkt ta itu att måla lite möbler, hoppas på fint väder så jag kan vara ute. Sen på kvällen blir det besök hos goda vänner.
I onsdags var jag till "Ta till vara" hittade  två stolar en stor tallrikshylla och en skohylla, som jag kommer att fixa framöver. Men det bästa var att jag hittade en jättefin gammal kökssoffa till Sofia.
Hon blev så glad.

Måste vara en väldigt gammal soffa.
Man kan även dra ut den eller ha grejor i den.
Med en fin dyna och lite kuddar så blir soffan ännu finare.
Nu är det fredagsmys, ha det bra alla vänner.
Kram Mimmi





1 kommentar:

  1. Hej Mimmi.. Vad roligt att du hittat in hos mej :) då hittade jag hit till din fina vrå :) fina blomsterarrangemang ni gjort! Å soffan var ju bara för fin.. Hoppas du haft en bra dag med målande. Ha en härlig kväll :) kram Tilda

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi