onsdag 19 oktober 2011

"Inspiration och glädje"

" Ikväll har jag gjort nåt roligt, jag och mina arbetskompisar har varit på GM Gustafsson blommor på en pysselkväll där de visade hur man kunde göra blomsterarrangemang och fina kransar. Sen fick vi gå lös på krukor, blommor, band och annat som man kan använda till att göra fina saker. De har så otroligt mycket att välja på, så tjugo tjejer sprang hit och dit för att hitta det som föll dom i smaken."
En del gjorde kransar..
...andra gjorde fina blomsterarrangemang


Fredrika och Maria pysslar och gör fint

Själv gjorde jag detta lilla arrangemang


 Fina bilder tagit i butiken
                                                      
 Onsdag den 26 oktober har GM Gustafsson i Bro Borlänge kvällsöppet 18.30-21.00
Då kommer de att ha butiken fylld av blommor inspiration, demonstrationer tilltugg och underhållning.
Jag tänker i varje fall gå dit.
Nu är det dags att sova, God Natt.
Kram Mimmi

3 kommentarer:

  1. Hej! vilken mysig kväll! o fina arrangemang,nu blev jag sugen med ;) måste googla om de har något på gång i Lilla Jönköping ;0 du har så fin blogg Mimmi,alltid roligt att kika in till dig! varm kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh detta var verkligen ett inspirerande inlägg. Kände hur man blev sugen på att sitta och pyssla med blomsterarrangemang. Mysigt med en pysselkväll. Får försöka ta mig en tripp till Borlänge den 26:e då. :)

    Ha en mysig kväll!

    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig kväll ni måste ha haft Mimmi! Jättevackert arrangemang du gjorde med rosen mm. Kul att få lite tips och idéer på vad man kan göra med vackra blommor och diverse tillbehör. Blev jättesugen på att gå på kvällsöppet den 26:e,få se om jag kan komma ifrån en liten stund då. Kramar Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi