onsdag 29 juni 2011

"Ingefära"

"Underbart väder, varmt och sol. Härligt.
Peace and Love Festivalen är i full gång.
Oj vad staden är fullproppad av människor.
Har varit uppe på campingen och jobbat,
känns skönt att ha jobbat klart, nu håller
jag mig på denna sidan stan några dagar,
är hemma och har det skönt.

För några veckor sedan så planterade
jag hel ingefära i en blomkruka,
tänkte att det blir väl ingenting av den,
men häromdagen såg jag nåt grönt
sticka upp, jag blev så glad. Jag har
ingen aning hur den kommer att se ut.
Men det blir spännande och se vad det blir
av den lilla "roten"
För några dagar sedan...
...och idag
Ha så bra i solen, och drick vatten.
Kram Mimmi

1 kommentar:

  1. I rask takt uppåt då! För din ingefära......
    Jättespännande att följa vad det blir!

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi