lördag 4 juni 2011

"Fulstolen har blivit fin"

"Nu är fulstolen, hittestolen klar. Idag i det fina vädret ute i trädgården gjorde jag stolen färdig. Blev riktigt bra tycker jag, nu kan man sitta på den i varje fall, förrut var dynan full med råttskit och annat, men nu är den äntligen klar, lite fulbilder först:

....och så här blev den
 

Det rostiga underrede sparade jag, den blev charmig så.
Idag har det varit en underbar dag, får hoppas att vi
alla får en lika fin dag imorgon. Då blir det forsatt
pyssel med det ena och andra. På förmiddagen
blir det en liten loppis tur för min del. Ha en skön lördagskväll!
Kram Mimmi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi