lördag 14 maj 2011

"Loppisfynd"

Idag har jag varit i Falun på Loppis, hyrde ett bord och sålde lite saker. Gick rätt så bra, men önskade att jag blivit av med lite mer. Men jag ska hyra en plats i Buskåker i sommar nån gång. När man är på loppis så hittar man ju andra saker, försöker att inte ta med nåt mer hem men ibland är det svårt. Hittade en hel del fynd faktiskt, här är några bilder från dagens fynd:

En maffig fyra-armad ljusstake järn
Fin brödburk i vitt porslin
Fin piedistal i slitet vitt
Fin träd-tavla

Sen hittade jag en jättefin tavla till lilla Leah som hon fått.
Superfina fynd till superbilligt pris.
Ha en mysig lördagskväll alla, kram
Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi