onsdag 23 mars 2011

"Överaskningspresent"




          När jag fyllde 50 år i Thailand uppvaktade tjejerna, Sofia, Emelie och Isabell mig.
Jag fick den här fina presenten, en trätavla men blom-motiv, den var rätt stor hela
60x60 cm.
 Jag hade gått och kikat på den dagen före när vi träffade tjejerna i Patong,
men jag tänkte att den var för stor att ta hem.
 Sen dagen efter kommer dom med just
den tavlan.
 Vilken otrolig överaskning. Jag blev så otroligt glad.
 Tack snälla underbara ni!
Jag pakade in den i plast och virvlade snören runt den och tog den som handbagage, det gick jättebra.
Kramar Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi