måndag 17 december 2012

"Julkuls-kupan"

"Har en liten prinsessa här hemma, lilla Leah hälsar på
sin farmor och farfar. Hon somnade precis, hon är så
otroligt snäll. I morgon hittar vi på nåt skoj att göra."
Verkligen kul att rå om henne ett tag.
Så nu passar jag på att blogga lite innan det är dags
för mig att krypa ner i sängen.
Granen blev lite tidigare klädd i år,
hade lite kulor kvar så dom hamnade här.....
i glaskupan....
....en slinga i så det blir lite ljus...
....i mörkret.
Det är precis en vecka till julafton,
den här tiden om en vecka sitter vi
mätta och belåtna..
...förhoppningsvis.
Tack för titten kära ni!
Kram Mimmi
♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Så mysigt att ha lilla leah hos dig, förstår att du gosar mycket!
    Så fint det blev i kupan, du kan du!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med barnbarn. jag får träffa mina på söndag.
    Ha en riktigt fint i veckan tillsammans
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Hej vännen så fina bilder. Va mysigt ni ska ha nu bara gosa o mysa. Jag stressa inte måste bara knuffa lite på mig för annars är jag för seg så jag har ingen panik. Men den är rolig att göra. Så snart dyker den upp. Ha nu en underbar dag med lilla hönan kramar Beijan

    SvaraRadera
  4. Så mysigt ni ska ha det!
    Vad fint det blev i kupan :)

    Önskar er en myspys tid!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jättefint blev det ju med kulorna i kupan..
    Härligt när man får rå om barnbarnen ibland..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev med kulor i kupan!

    Låter mysigt med ditt lilla barnbarn ,kan tro att ni myser tillsammans.

    Kramen till dig

    SvaraRadera
  7. Vilken kulig kul idé,hihi...det blev ju jätte fint med slingor i :))
    Hoppas ni får roligt tillsammans Leah o du:))
    Ha det gott i julruschen...
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi