onsdag 21 november 2012

"Krans på dörren"

"Tack alla ni som ger mig så många fina
kommentarer på min blogg, jag blir så
glad och känner mig verkligen mer och mer
inspirerad av er alla. Om jag aldrig skulle
få några kommentarer skulle jag sluta att
blogga direkt, men tack vare er så älskar jag att
fortsätta att blogga. TACK!!
Nu över till kransar, det är ju hög tid för det nu.
Hemmagjord krans på ytterdörren
Plockat från naturen, samt lite band
Jättefin och jättestor krans gjord  av kvistar
köpt hos Irmas Uthus
Har även köpt kistan där för nåt år sedan
Nu blir det "Bonde söker fru" så det blir
att kika med ett öga och gå in och kika hos er
med det andra ögat.
Ha en fin kväll och go natt!
Kram Mimmi
♥♥♥


14 kommentarer:

  1. Meeen vilken underbart vacker krans.. En sån skulle jag oxå vilja ha... Du är bara så otroligt duktig ☺ Du platsar ju i "äntligen hemma-programmen" En stor eloge till dej för ditt vackra hantverk.
    ☺♥☺ STORA KRAMEN ☺♥☺

    SvaraRadera
  2. Vilken fin krans, du kan du!
    Ska nog börja med utekransarna jag med snart, Har ju trapphus så de blir fort torra.
    Välkommen till mig ska du vara!
    Håller med dig det är mycket roligare nu när jag får kommentarer att blogga!!!
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. En underbar krans!!! Ser maffig ut, jag gillar att den ser lite rufsig ut!
    Kikar in här för första gången så jag får ta mig en lite närmare titt...

    Ha en fin onsdag
    Sandra

    SvaraRadera
  4. Din krans är så fin, material från naturen gör så mycket!
    Bloggandet är så kul och visst är det riktigt härligt när man får några ord från fina vänner!
    Ha en fin kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Visst är det trevligt med kommentarer och det är som du säger klart stimulerande. Jättefin krans har du gjort också! Har just kollat på våra bönder och nu står de inför svåra val...ibland glömmer jag att det är en massa tv-kameror, folk mm runtomkring dem. Kan ju göra vem som helst blyg eller stressad....//M

    SvaraRadera
  6. Vilka söta kransar har inte fått ihop någon än.Din kista är ur läcker. Klart du ska ha kommentarer du ger ju så fina tips o ideer man får sån inspirartion av dig. Men nu den blev inte som jag ville så nu har jag fixat nytt garn o börjat om så den kommer. Ha en underbar torsdag kram Beijan

    SvaraRadera
  7. Underbar krans på din dörr! Ja, nu är det dags att sätta upp kransar och annat pynt. Jag älskar denna tid på året!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Snyggt snyggt snyggt!!!
    Klart att du får fina kommentarer. Generöst visar du hur du förvandlar loppisfynd till superfina inrednings...ja, allt. Att ha ett gäng bloggisar som peppar, ger komplimanger, ger tröst och visar förståelse hade jag önskat jag haft för många år sedan. Glad att jag har det nu. Klubbar för inbördes beundran som vill ha bekräftelse har jag fått höra men då ska du veta att den norrländska vreden i mig formligen exploderar. Bekräftelse är något som alla människor behöver för att må bra och vem som bekräftar skiter jag i rent ut sagt. Hade bloggandet varit något negativt hade det ju dött ut direkt. Nej, fortsätt med din fina blogg, vi är rätt många som får energi av den så självklart får du tillbaka:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Jättefin krans och en helt underbart vacker kista!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Vilken fint krans du gjort! Jag gjorde min första mosskrans för några dagar sedan och det var inte alls svårt.

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Tack för fina bilder och härlig inspiration. Jag ska också göra en krans att hänga på dörren. Får bli till helgen! Kram Ester

    SvaraRadera
  12. Kransen ser riktig proffsig ut !!
    En sån skulle jag gärna köpa hos blomsteraffärer...
    Tänk vad mycket inspiration jag har fått av er bloggare :)
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hallojsan Mimmi!!

    De var en riktigt fin krans du har fått till där på dörren! Älskar hemgjorda och personliga kransar!!

    Ha en fin kväll!! Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  14. vilken jättefin och härlig krans du har gjort
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi