lördag 7 april 2012

♥Sofias påskpall♥

"Påskafton"
Idag är det riktigt kallt och blåsigt, nu längtar jag efter värme.
Jag och mannen i huset har varit ute på en tripp, först en loppis, hittade några fynd faktiskt. Sen vidare mot Falun och Sågmyra, Lager 70. Inget specielt där, tog en fika sen hemåt igen.
När vi kom hem så kom en tjej och köpte ett skåp av mig som jag hade på Blocket, så en sak mindre i huset. Skönt.
 ♥ ♥ ♥

Har gjort klart Sofia pall som jag köpte på en tidigare loppis.
Pallen före -65 kronor på Röda Korset
...och efter
Vitmålad med fuskpäls
Pallen har nu flyttat hem till dottern Sofia.
Ha en forsatt skön påskhelg.
Kram Mimmi
 ♥ ♥ ♥ ♥


13 kommentarer:

  1. Såå fin pallen blev! önskar jag vore så händig som du och kunde hitta tiden att göra såna fina saker! kram

    SvaraRadera
  2. Guud så fin den pallen blev vännen! Hoppas du får en go påskafton gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Halloj Mimmi:)
    Åhh gud sån skillnad de vart på pallen ,va duktig du är och dottern måste väl vara sååå glad:)
    Kanske du kan skicka lite energi till mej ,de är nått som skulle behövas här hi hi får inte ett smack gjort:)
    Ha de så himlans bäst.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Vad fin den blev, vad duktig du är :) Ha en härlig kväll! kram Diana

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad!! Pallen blev väldigt snygg.

    Önskar även dig en fortsatt fin helg.

    Påskkramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Tittar in en snabbis till dig innan vi ska sätta oss till bords. Så fin den blev pallen. Verkligen stor skillnad.
    Ha en skön kväll.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Så jättefin din pall blev! Och vilken mysig matbricka i ditt förra inlägg. Fortsatt trevlig Påsk!

    SvaraRadera
  8. Åh vad jättefin pallen blev, kanon!!!! Vilken skillnad! Hoppas du haft en finfin påsk så här långt!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam och Glad Påsk!

    /aka

    SvaraRadera
  9. Åh vad avis jag blir på dottern din. Sååå fin pallen blev! Har letat efter en sån till min hall och hittade en på Blocket men väntade för länge med att ringa... Så är det när man inte kan bestämma sig!
    Ha en fortsatt skön påskhelg! Kram

    SvaraRadera
  10. Pallen blev urläcker, tack för hälsningen, vad roligt att du lämnade ett avtryck så jag hittade till din fina blogg, ha en fortsatt skön helg, VIOLA

    SvaraRadera
  11. Vilken förvandling, pallen blev jättefin! Och goaste kycklingen har fått en plats också, så söt! =) Försökte hitta till loppisbloggarna som du länkar till, men hittar inte fram, vet du om den har flyttats? Önskar dig en fin fortsättning på härliga påskhelgen!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Oj så din pallen blev, och vad duktig du är. Lyckost din dotter :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  13. Lyckliga dotter !
    - Och vilken händig mamma ♥
    Superfin blev den så hon måste vara väldigt glad och nöjd över den !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi