måndag 2 april 2012

"Loppis-Utlottning"

"Då är dags gör dragning på min loppis-utlottning


Första pris: 2 st vävda handdukar går till
Jessica och "Änglarum"

Andra pris: Två små gamla plåtburkar går till
Beijan "Huset på kullen"

Tredje pris: En liten skopa går till

Det lilla tröstpriset: En gammal sliten liten bok, receptsamling går till
Tilda "En sprucken rosa tekopp"

Stort Grattis till er alla.
Skicka era adresser till min mail så skickar jag vinsterna
så fort som möjligt.

Jag har även en till utlottning på gång,
nämligen solglasögon från HAGA OPTIK AB
så var gärna med.
Ha en mysig måndag
Kramar Mimmi
♥♥


8 kommentarer:

  1. Tack för din fina utlottning och ett STORT grattis till vinnarna !
    Ha en härlig aprildag !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  2. Åh!! tack så mycke ;=) vilken start på dagen! meijlar dig bums! tack söta Mimmi! kraam Jessica

    SvaraRadera
  3. Grattis till dom lyckliga och tack för en fin utlottning:)
    Ha en fin dag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och tack för utlottningen Mimmi!

    Ha en trevlig påskvecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Tusen Tack vännen för att jag hade turen att vinna de fina burkarna. blev jätte glad när jag såg detta. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack till dig.
    Ha en fin start på påskveckan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Stort GRATTIS till alla de lyckliga vinnarna! Det var en fin utlottning du hade!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Va? Har jag vunnit tröstpriset :) Tack snälla söta Mimmi! Det behövdes idag ;) Tack, mejlar dej nu. Kram Tilda

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi