lördag 19 november 2011

"Lite loppis"

 "Idag har jag varit på en liten runda, fick med mig maken (kors i taket) vi började med loppis i Bäsna, tokmycket folk var det där. Jag fyndade ett gammalt pottskåp för 100 riksdaler (kommer bilder sen)Sen vidare till Falun, där vi var till stan och kikade. Avslutade med en loppis där och fyndade två barnstolar och en jätte gammal sliten stol, allt för 100 riksdaler. När jag kom hem fixade jag lite "arrangemang" med blommor och ljus, en att ta med i kväll när vi ska bort.
Tips: En gammal rostig gryta att plantera i.

Ljuslyktan sitter i en rostig sil
Ha en mysig lördagskväll.
Kram Mimmi

2 kommentarer:

  1. så fina arrangemang.. det blir nog uppskattat som gå bort present! ha en trevlig kväll.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Å Loppis! Vi har ju Husvagnen i Falun på Lugnet och de lördagar man är där får man inte missa det stora Loppiset som de har i en gammal industrilokal. Var det där Ni var? Bredvid Rusta.
    Om inte så kan Jag verkligen rekommendera det.

    Fint Du gjort. Ja nu vill man börja med Advent. Jag har tagit fram första Adventsstjärnan i dag.

    Ha det Gott!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi