torsdag 17 november 2011

"Hipp hipp hurra"

Först vill jag säga GRATTIS till min dotter Sofia som fyller hela 23 år idag, många kramar från mig.
Om ca 1 månad är det jul, det har blivit kallare men inge snö. Får hoppas det kommer lite vitt snart. Nästa helg är det första advent, då blir det mycket pyssel runt om i stugorna, tänk vad många advensljusstakar och stjärnor som ska fram. Mysigt tycker jag. Jag har tjuvstartat med en liten ljusslinga. Jag köpte en svagdricksflaska på loppis för 10 kronor i helgen och knölade in en slinga i den. Blev rätt så effektfullt faktiskt.




Den står tänd dygnet runt så det blir mysigt tycker jag.
Efter allt kalasande så blir det mys och avkoppling i soffan.
Ha det bra alla kära vänner.
Många kramar Mimmi ♥

3 kommentarer:

  1. Ja jag längtar efter alla sjtärnor o ljusstakar som skall lysa i mörkret... jobbar nästa helg så det blir till att plocka fram så smått i veckan! ha en fin helg!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad mysig "ljuslykta" du hade gjort, kul när man kan komma på något eget!
    Ha en bra helg! Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Åh vilken bra idé med ljusslingan i flaskan, det måste jag testa! Det såg ut att bli sånt där myssken som man vill ha. :)

    Trevlig helg! Kramar Karin

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi