tisdag 10 maj 2011

"Fina burkar"

"Idag har jag, Sandra, Leah och Sofia varit på en liten utflykt. Vårt första stopp var i Nusnäs där vi inhandlade en hel hög med trärena hästar, så nu blir det pyssla av.
Färden gick sen till Vika, Mora där vi hälsade på Rune och Birgit. God mat och trevligt sällskap.
Innan vi åkte hem var vi upp på "skullen" där jag än en gång hittade lite fynd. Denna gång en hel hög gamla fönster, en gammal balja i plåt som Birgit har badat i när hon var liten.(bilder kommer sen) Sockerlåda till Sofia, och tre gamla fina plåtburkar. Dom diskade jag direkt och satt upp dom på hyllan i köket.


 En söt liten burk med katter, en kaffeburk, och en ask Tiger Brand
Tänk vad roligt det är med gamla saker, jag ser fram emot loppisar och alla auktioner i sommar,
det ska bli så roligt!
Tack Rune och Birgit, ni är bäst!
Kram Mimmi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi