lördag 7 maj 2011

"Dagens Loppisfynd"

Jag och Sofia var på Loppis i Buskåker idag på förmiddagen, det var endast ett tiotal bilar/bord så det var inte så många där. Hoppas att det blir lite mer drag under sommaren.Vi gick där och hoppades att hitta ett riktigt loppisfynd, vände och klämde på det mesta som låg där. Vips så såg jag den fina Sockerdricksflaskan med fin etikett. Så den blev min för 10 riksdaler, ett fynd tycker jag.
Tänk vad löjligt lycklig man kan bli för ett loppisfynd!

Tidigare loppisfynd under veckan, så sprang jag på en rostig stekpanna, funderade lite vad jag kunde ha den till, så jag slog till. Den blev också min för en billig penning.
Även dessa två ljusstakar är loppisfynd från tidigare i veckan.
Har placerat dem på uteplatsen just nu.
Ha en mysig lördagskväll.
Kram Mimmi

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi