söndag 25 oktober 2015

Gäststugan

Hejsan på er alla.
Det var evigheter sen sist, dagarna, veckorna,
månaderna går. Det var länge sen ett inlägg kom från mig.
Men här kommer det ett.
Sommaren har gått, och just i somras byggde vi upp en 
friggebod vid stugan.
Ännu en gäststuga. Vi beställde den från Bygg-Max
och leverantören var Poolhus. Det var en byggsats, 
så det var lätt att montera, och inreda fick jag göra, 
det som jag gillar allra bäst.


Vi målade i järn-vitriol för alla andra stugor är målade med 
det, så det blir lika.
Här är insidan..
Loppis byrå som är målad vit, samt tapet på lådorna
Finns 2 gästsängar

Tapeten kommer från Boråstapeter
Grön hängare från Åhlens

...huset är på 10 kvm2
Tavlor Ikea, posters från desenio.se




Väldigt mysig stuga med gröna inslag.
Ha en fin ny vecka.
Hoppas vi hörs snart igen.
Kramar Mimmi

4 kommentarer:

  1. Mysigt med stort M, kan tänka mej att man sover gott där!
    Grönt och vitt ser jätte fräscht ut!
    Ha de så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Det tänkte jag också så härliga dessa färger var tillsammans. Trodde inte mina ögon, när jag såg att Du var i farten. Faan att man skall vara så gammal att man tycker det är
    onödigt för att fixa till det. Det är ingen ide tycker man i min ålder. Du är så duktig så det är ju inte sant. Du är så välkommen tillbaka, det är "skitkul" som barnen säger.
    återkom gärna hälsar gamla Hajan igen

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt att få sova i den stugan Duktigt jobbat
    Du är bra på det där med inredning. Nu har ni kanske flyttat hem till stan igen. det har varit en underbar höst och än har vi 8 -10 grader dag som natt det är fantastiskt inget att klaga på vi jobbar på kolonin så mycket vi kan och hoppas vara klara med taket innan vintern
    Ha det gott och på återseende
    Kram Meta
    .

    SvaraRadera
  4. Fint och genomtänkt ... här måste du ha nöjda gäster!

    kram Inger

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi