söndag 3 juli 2011

"Låda i trä"

God kväll på er alla. Hoppas ni alla har det bra, ni som har semester eller ni som jobbar.
Vädret är det inget fel på, lite mulet idag, men  veckan som kommer verkar vädret bli bra.
Passa på att njut nu för "sommaren är kort" som Tomas Ledin sjunger.
Här kommer jag med ett loppisfynd som jag häromdagen fixade till.
Lite före och efter bilder:


Lådan målade jag vit, satt en knopp så det är enkelt att öppna,
samt målade en dalahäst (platt) mörkblå och klistrade på locket.
Lådan kommer jag att ha i lekrummet.
Kram Mimmi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi