fredag 11 oktober 2013

"Finaste bakverken"

Ja, nu puttrar glöggen för fullt.
Ni är många som frågar var jag
förvarar glöggen under tiden.
Jag har hinken i matkällaren,
har du ingen matkällare, kanske garaget,
eller köket. Men det luktar ju lite så
du får tänka på det. Tror inte den behöver
stå kallt, men du får prova dig fram.
Lycka till!

Nu har jag budat på tradera samt beställt
lite mackor/kakor av Catrin igen.
Jag säger bara det: De är så otroligt 
VACKRA.. och välgjorda.
Två mackor..
...gissa pålägget?
Står inte på förrän det är semel tider.


Kakorna har jag i mitt kök, väldigt frestande.

Vill ni buda på tradera sök på virkade kakor
och säljaren clarinosson
I kväll blir det fredagsmys.
Ha en fin helg.
Kram Mimmi

10 kommentarer:

  1. Så fina kakor och mackor...man blir lite sugen, hihi.....hoppas du får en trevlig helg!!!
    Har varit på loppis igen....hittade ett nytt ställe och dit tänker jag verkligen återvända till...så mycket läckra saker fanns det där;)))......
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Hallå där dom kakorna ser jätte smarriga ut man vill bara sätta tänderna i dom kanon fina. Ska ta o göra lite glögg också men måste hitta svagdrickan först kul. Ha en kanon helg kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Vilket hantverk, så välgjorda bakverk!!
    Hoppas du får en härlig helg:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Så fina ♥ tänk vad du kan välja o vraka till kaffet :) trevlig helg önskar jag dig <kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Gott hantverk! Önskar dig en finfin helg! kram Ester

    SvaraRadera
  6. Vad duktiga en del människor är tur för oss som inte hinner eller kan. Härligt gott ser det ut.
    ha en fin lördag.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Åh, vilka fina läckerheter! Hon är fantastiskt duktig.
    Skulle sätta glögg i helgen men svagdrickan är slut överallt, får vänta till det kommer in mer. Jag brukar ha min glögg i köket för den ska stå varmt men visst luktar det glögg i hela huset.
    Fin kväll på dig!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga bakverk. Semlan är en favorit. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bakverk:) Ja här blir det varken hackat eller malet känns det som..ha en fin söndag gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  10. Hej Mimmi!
    Ja, Mon Amie muggarna är fina, valde dem som julklapp från jobbet förra året:)

    Vilka fina virkade godsaker, gillar bröden med pålägg, riktigt coola!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi