fredag 18 oktober 2013

"Badrums-skåpet"

I veckan var jag till "ta till vara" i Falun
i hopp om att hitta ett litet skåp,för
i stugan har vi tagit bort tvättmaskinen
och torktumlaren, för att vi tar hem
all tvätt, så därför ville jag ha ett skåp
med förvaring.
Så vad hittade jag?
Jo ett fullt blått skåp som jag
såg hur fint det kunde bli,
och måtten var precis de jag hade tänkt..
Det var bra för det var ett skåp man låsa, samt tre hyllplan
och en låda längst ner.
Målade det vitt och tog det till stugan,
och så här blev det:



Jag gav endast 75 riksdaler för skåpet, billigt och bra.
Nu blir det fredagsmys.
Ha en skön helg.
Kram Mimmi

7 kommentarer:

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi