måndag 8 april 2013

"Vad är klockan"?

Hej på er allesammans, hoppas ni haft en fin helg.
Själv har jag jobbat, men nu får jag vara ledigindar
några dagar. Solen lyser fint, men himla vad
kallt det är, nordliga kalla vindar.

Är det  någon som har tips vad man
kan köpa fina väggklockor?
Jag skulle vilja ha en rätt stor, 60 cm kanske,
kan få vara lite större i diameter.
 Jag skulle gärna vilja ha lite marint tema.
Jag själv har sökt på nätet, kollat hemma
här i varuhusen, på Mio, Åhlens m.m.
(bilden lånat på nätet)
Så ni som läser min blogg
och kikar in här kanske har något tips!!
Ha en fin dag.
Kramar Mimmi

9 kommentarer:

  1. Hej Mimmi!
    -Nu har paket kommit, och jag har gråtit.....
    Så himla fint det blev, och kortet som du skickade med, fick tårarna att börja rinna ♥
    -Tack igen snälla du för allt jobb du lagt ner ♥

    Någon klocka vet jag tyvärr inte av ! Men du som är så duktig får väl "sno ihop" en själv !
    Varmaste kramar från Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej! Köpte själv en klocka från InWhite4you men är osäker på om de har marint tema/M

    SvaraRadera
  3. Hej Mimmi!den typ av klocka är jätte fin! skickar med en länk där de har liknande klockor http://www.trend4you.se/se/grp/vaggklockor-2.php kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Den på fotot är väl fin?
    Kan tyvärr inte hjälpa dig.
    Själv har jag en klocka köpt på Balders Hage, lite lagom stor sådär.

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Jag skulle också villa ha en jätte stor klocka en sådan som finns i Perfect Home katalogen.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Titta gärna på den här sidan som har massor av klockor http://www.lightinthebox.com/sv/c/vaggklockor_5169
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Har inte Violan stora klockor...http://violasromantiskahem.blogspot.se/
    Hoppas att du hittar din klocka. Ibland kan man bli väldigt envis när man har bestämt sig för en sak...hehe
    Snart kommer värmen ! 16 grader ;) Ser vi fram emot !
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Hejsan Mimmi!
    Titta in på...majascafeochpresenter som ligger hemma i min by, där hittar du allt möjligt även klockor i stort och smått. Där kan man gå i timmar. Finns också på instagram. Där kanske du hittar vad du söker. Kram/ Marianne

    SvaraRadera
  9. Hej !
    Jag har köpt en bauta stor klocka på Jysk...men det var nåt år sen eller två...så om dom har stora nu, vet jag förstås inte...men du kan ju kolla! Den var ganska lik den du visar;)
    Hoppas du har det bra?
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi