söndag 6 januari 2013

"Såååå glad"

Yes!!!!!!!!!!!!!
Det funkar, vad glad jag är!!
Tack alla söta för all hjälp, alla som kommenterat 
på min blogg. Nu efter 2 dygn kan jag lägga till
bilder igen. Yes!!!
Nu när jag kom hem från jobbet så installerade jag Google Chrome, 
och vips......
De som inte har någon blogg tror väl jag är tokig och att
världen går under, men bloggen är så viktig och jag vill
verkligen att det ska funka.
Ja hur går det för er med att hålla igen?
Jag har inte ätit en godisbit eller nåt fikabröd
sen nyår. Har varit ute och gått varje dag så det
är verkligen skönt.
Jag äter vanlig mat och frukt, men som sagt 
håller mig borta från godis-saker.
Det är bara att kämpa på..
Ha en skön söndag.
Många kramar
Mimmi
 ♥♥

10 kommentarer:

  1. Alla nöjda o glada :)))) ha en fin Söndag!! Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Så bra att det funkar igen!
    Jag installerade också Google Chrome igår.
    Jag har också kommit igång med promenaderna igen... så skönt!

    Önskar dig en fin söndag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Jag är ju förkyld igen...så här smakar ingenting särskilt gott...så det går bra att hålla igen ;) inget ont som inte har nåt gott med sej, heter det ju;))
    Ha en fin dag!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Duktig du är....
    Nu blir jag nervös att jag ska få problem med bilder igen. Känns så trögt när det inte funkar. Jag håller tummarna för att det fortsätter att fungera. Så bra att du fick till det
    Ha en skön söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Du är duktig här blir det när man hinner med o ut i skogen. Men fruktfatet smakar nog inte så illa ser läckert ut. Ha nu en underbar måndag kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Skönt att det fixat sig för dig!
    Hålla igen .... var precis och hämtade skumgodisar i skafferiet och ångrar mig så in i norden, duktig som jag varit och gått med stavar varje dag och så äta skumgodis, fy!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  7. Åh tror det är på G här också,svårt med allt idag,dator,telefon,mobilerna,wf,föra över bilder från mobil till data,skriva sms,nä allt är åt helsike! Fin header gumman ♥ Ja nu har jag fuskat lite,inte gått promenad sen torsdags...hm kommer väl..! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hej finaste Mimmi! Och tack för ditt svar men jag som är helt iq fiskmås när det gäller datorer o så vill bara att det ska fungerar...alltså du laddade bara ned programmet till datorn o så var problemet löst eller????man behöver inte in o fixa något med bloggen o inställningar o sådant krafs?????? Hoppas du hinner svara för som du skriver jag blir galen när det inte funkar!!!!!! Och du jag ha fuskat lite med en chokladbit i går...tyckte jag varit duktig som gick till ÖB för att handla ett kort så jag belönade mig med en chokladbit hahahahahahah ingen såg.....men jag erkände för mannen sedan!!! DU är urduktig som kan hålla dig....jag ska börja i morgon eller när jag få ordning på bloggen hihihi natti natti

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att det löst sig med bloggen. Jag håller med dig, det är frustrerande när det inte funkar. Man vill så gärna lägga ut något men icke. Grr...
    Jag hänger på dig ang. sötsaker och annat så här lite i efterhand. Det är dags och nu tror jag att jag har motiverat mig och är mentalt förberedd. För det behövs för att ha en chans att lyckad. Vågar nog inte heller ställa mig på vågen än...
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Härligt att det ordnade sig :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi