söndag 28 oktober 2012

Fina skärmväggen...

"Hoppas ni alla har haft en bra helg"
Själv har jag jobbat och är nu ledig några dagar.
Ni har väl ställt om klockan?
Jag ställde tillbaka min mobil en timme igår
kväll, men den hade ju automatiskt ställt om sig också,
så det blev två timmar tillbaka för min del.
Men jag märkte det till slut...
Jag köpte en skärmvägg av dotter Sofia
för ett tag sedan, så den är jag jätteglad för.
Jag har den på övervåningen, så bakom den
har jag min pysselhörna så det är bra att
kunna skärma av snabbt så man slipper
plocka undan allt på en gång när man syr och pysslar.
Hon köpte den på Ellos.
Finns även i vitt.

Då var det dags för
Söndags-sysslorna.
Ha en fin och solig dag.
Kram Mimmi
☀☀☀


8 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Här kom vi allt ihåg att ställa klockan men gjorde exakt samma misstag som du ;).
    Fin vikskärm med underbart mönster.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Jag kom på att det var så när jag skulle lägga mig så jag ställde inte om klockan manuellt. snygg vikskärm, har varit på jakt efter någon liknande!
    kram helena

    SvaraRadera
  3. Så smart! Da vil jo hurtigrydding gå som en lek! Er kvaliteten bra? Jeg kom fra England i går, så klokka var allerede stilt om. Mobiltelefonen greide seg selv.

    SvaraRadera
  4. Vikken fin vikväg! Jo klockan höll vi på att glömma men som tur var så ställde man tillbaka så vi missade inget:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vilken fin skärmvägg! Men jag tror inte du behöver dölja nåt så fint som du har det!
    Ha några fina lediga dagar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Wow vilken suuuuuuperfin skärmvägg!!! Verkligen snyggt i den svarta färgen!!!! Och så händigt att gömma undan allt stök bakom den:)))

    Såklart vill jag vara med i din fina utlottning, återkommer, sitter med makens laptop i tv-soffan:)))

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Jättefin skärmvägg och så praktiskt att kunna lämna pysselhörnan utan plocka undan. Perfekt!

    Önskar dig en bra start på den nya veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker skärm. Ser ut gammal, trodde inte att det var ett ellosfynd. Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi