torsdag 9 februari 2012

"Jobba som funktionär på Peace and Love"

"Hej igen"
Är det någon som vill komma till Borläng Dalarna i sommar och jobba på Peace and Love Festivalen vecka 26. Festivalen tar emot 50.000 besökare. Så det behövs många tusen funktionärer.
Kanske du eller dina ungdomar vill komma hit och jobba?


Du får då jobba på campingen i tältet Bazar,
där man serverar mat, fika glass m.m.
Du kommer att jobba ca 30 timmar, för det får du ett festivalpass så du kan gå på självaste festivalen, värde 2000 kronor.
Hör av dig till mig om du vill jobba!

Det blir mitt tredje år som funktionär, det är verkligen superkul.
Kram Mimmi


6 kommentarer:

  1. Hej gumman! Tack för inbjudan,men blir inte från mej...hur har du det annars då? hoppas ni har det lika fint som vi har..kram o trevlig helg! Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dig en trevlig helg! Tack för de fina orden om vår katt! Förstår om det blev tomt hos er.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej hur gammal måste man vara för att jobba inom Bazaar för jag och min kompis är intresserade!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej om du är intresserad så kontakta då Sandra. Hennes mail är sandrabazar@live.com Hon blir jätteglad så hör av er. Kram Mimmi

      Radera
  4. Va kul det verkar vara. Och så fint du gjort i PhotoScape :) Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi