onsdag 21 december 2011

"Loppisfynd"

"Mitt i julruschen så måste man ju gå på loppis eller hur? Har hittat fina juldukar, bonader, och i går hittade jag två jätte fina väggamplar i mässing för levande ljus för endast 5 kronor styck. Hittade även en jätte stor Kockums balja, tänkte kanske ha blommor i den till sommaren. Men för nån vecka sedan hittade jag en svart gungstol, jättefin endast 200 kronor. Jag behöver inte göra någonting alls med den. La bara ett vitt fårskinn och en kudde i den.

 


Ernst på TV, mysgubben!
Ta det lungt i julruschen,
Kramar Mimmi 

5 kommentarer:

  1. Klart man skall gå på loppis!:) Vilken fin gungstol! kul att du kikade in hos mig. välkommen igen!kram

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta in till dig som gör fynd som aldrig förr ;)
    Vilken fin gungstol, helt underbar och så fin pimpad med fårskinn och Dalahäst kudde.

    Farmors ögonsten, javisst är det underbart att vara farmor...precis som det sas!

    Ha det gott,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Jättefin gungstol...Älskar loppis men nu är det ett tag sen, ska ta igen det efter jul.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det fint med gungstolar och vilken fin "Dala-kudde" du hade lagt i den!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. så klart man hinner med loppis besök ;) jätte fin gungstol.kram kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi