onsdag 26 oktober 2011

"Julmustflaska"

" Bara 59 dagar kvar till jul, det går fort nu. I butikerna har dom laddat upp med tomtar, julkranskulor, adventsljusstakar och annat som hör julen till. Tidigt? Ja det är tidigt. Det tycker jag varje år att de börjar tidigare och tidigare.Jag ser fram emot julen, jag börjar nog till första advent att sakta plocka fram julstämmningen. Julmusten har också kommit fram i butikerna, jag blev så glad när jag hittade en gammal julmust flaska för endast 5 riksdaler på en loppis. Så den tänker jag nog ha året om på min hylla"

"Östersunds Läskedrycksfabrik"

Kul med gamla flaskor.
Kom ihåg att i kväll har dom kvällsöppet på GM Gustafssons i Bro 18.30-21.00.
En inspirationskväll, spännande tycker jag.

Ha det gott alla!
Kram Mimmi

2 kommentarer:

  1. Hejsan! håller med dig!Julen smyger sig in tidigare o tidigare.Jag längtar efter jul o har börjat fundera lite på pyssel o hur jag ska ha det i år... men än har inte tomtarna kommit fram! Men jag köpte saffran i dag! det är ju ett juligt tecken ;))) Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst e det fint med gamla flaskor!! Jag har oxå några stycken :) Fin betongkruka du köpt! Ha nu en mysig kväll, Kram Tilda

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi