måndag 1 augusti 2011

"Som nya"

"För en tid sedan hittade jag lite loppis-möbler, så nu på semestern har jag roat mig att göra iordning dom.
Karmstolen hittade jag på Bil-Tema loppisen för 100 kronor.
Lite före och efter bilder:
Stolen har jag på mitt rum i källaren.
Sen på en annan loppis i Nordanberg, i en lada
hittade jag en halv säng för 50 kronor.
Jag föll för den, såg hur fin den kunde bli.
Lite före och efter bilder:


Jag la en dyna med ett överdrag sen piffade till med lite kuddar.
Den här stolen har jag också på mitt rum i källaren.
Man kan verkligen hitta fynd ute på loppisar eller på auktioner,
som desutom ofta är billiga. Vad någon annan inte vill ha kan bli
något för dig som du blir glad för.
Ut och leta på loppisar.
Lycka till.
Kram Mimmi

2 kommentarer:

  1. Hejsan! så fint du fixat till de gamla möblerna, o villket sött tyg du har på dynan.. önskar dig en trevlig helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Jessica, vad glad jag blr. Ha det bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi