lördag 16 juli 2011

"Lördagens Loppisfynd"

Hann med en liten loppisrunda idag, kan ju inte slita mig från loppisar, älskar att fynda och att hitta lite annorlunda saker. Idag hittade jag en märklig sak, en rostig sådan. Snälla kan någon hjälpa mig och kanske någon vet vad detta är för något?
Den är i tre delar, nedre delen med botten och en slags kran, mellandelen är lite smalare uppåt , den har ingen botten, sen är det ett lock. Finns även handtag på båda.

Ja vad kan det vara för grej?
Få se vad jag kommer att göra med den, ska fundera lite så kommer jag med bilder.
Sen hittade jag små små rostiga formar, kanske det har varit några slags bakformar, vem vet?

.
Söta att ha värmeljus eller småbuketter i.
Ha en skön Lördagskväll
Kram Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi