fredag 8 juli 2011

"Kungastolen"

Hur har ni det i sommarvärmen? Härligt va?
Tänk att vi har gått in i juli nu, semestermånaden.
Min semester börjar måndag vecka 29, den ser jag fram emot.
Nu är jag mest ute och pysslar i trädgården, tycker att
det är lite för varmt att slipa och måla möbler, men hoppas
att hinna med lite på semestern. Men den fina Kungastolen
har jag nu fått klar. Den som jag köpte på Hannas loppis för 20 kronor.
Stolen före:
Stolen efter:

Målade den svart och klädde den med
ett färglatt tyg-Mairo / Baronessa

Blev faktiskt nöjd när den blev klar.
Ha en skön fredagskväll.
Kram Mimmi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi