onsdag 4 maj 2011

"Loppisfynd igen"

En söt liten kista blev min häromdagen,
det kändes som att det stod mitt namn
på den. Åter ett loppisfynd, denna gång
"Pärlan" i Gustafs.
Den fick också vit färg och lite text på.
Kistan före...

....kistan efter
Nu snart börjar alla sommarloppisar, det känns jättekul. Läste i tidningen i dag att det blir bakluckeloppis hela sommaren i Buskåker, med början den 7 maj. Det ser jag fram emot. Men nästa helg ska jag och Anette stå på loppis i Falun och sälja lite saker vi tröttnat på men som någon annan kanske vill ha!
Ha det bra alla denna fina onsdag. Kram Mimmi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi