söndag 6 februari 2011

"Loppis"

"På lördag den 12 feb ska jag åka runt på lite loppisar och andra roliga inredningsbutiker, ska hålla mig runt St. Skedvi, Säter, Hedemora trakten tänkte jag. "P" har tipsat mig så jag är lite nyfiken, kan inte hålla mig längre. 
Så kanske någon av er vill hänga på, skulle vara kul. Det är bara att höra av sig.
Runt 10 tiden ger jag mig iväg, det blir nog en liten fika någonstans kan jag tro.



Vet aldrig vad man kan hitta, kanske lite roliga fynd. Jag tror inte att jag kommer hem tomhänt, det brukar alltid bli en och en annan grej" Mimmi  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi